onsdag 21 oktober 2015

Hälsningar från Bobo.


Hej Klass 2
 
Tack för brevet ! Vad roligt och höra från er.
 
 Nu kommer det sista brevet från mig innan jag åker vidare.
Det har varit jättespännande dagar i USAs huvudstad Washington.
Ni frågade om det var många poliser utanför Vita huset och ja det var massor överallt och man 
fick inte komma för nära. Det var jättehöga staket också.
 
 Glassen är god i USA och min favorit är Ben & Jerry Glass särskilt en som har kaksmulor i den är mumsig.
Ni vet väl att hamburgaren också kommer från USA och den har jag också ätit, som ni ser på bilden.

 
 En dag så var jag på Washington Zoo. Där träffade jag en liten flicka som heter Lauren och en kille som heter Trey. Vi tittade på en massa spännande djur som tex. panda, leopard, elefanter och läskiga ormar.

 På bilden med Lauren så får ni se att vi får kolla på elefantbajs! De hade torkat bajset, så det luktade inte men det var jättemycket.

 

Eftersom Alexandra, som jag varit på semester med, har åkt hem nu, bestämde jag mig för att åka vidare. Jag hoppas verkligen att någon vill ta med mig vidare!
 
Ha det så bra!
 
Kram Bobbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar